Wednesday 23 November 2022

WITH A BIG HUG FOR PINA



πŸ’›
the woman who, with her healing powers, reduced the polyneuropathy in my fingertips to half within 15 minutes πŸ’› and with me the unfaithful Thomas with her sober Groningen blood. A.

For more testimonials


Lieve Pina. Ik heb nog steeds veel aan de sessie. Je doet prachtig en belangrijk werk. Pina is een heel fijn mens, pittig en zacht in één. Als healer weet ze je perfect aan te voelen. Ze gebruikt de energie van je lichaam, muziek en woorden om te helpen op een manier die bij jou past. Mij heeft ze ontzettend geholpen. Ik heb in 1 sessie meer kunnen loslaten dan dat ik ooit op een andere manier heb gedaan. πŸ™✨ KN: 11-5-2022 Ontving vanavond deze prachtige feedback van KN


This kind of messages make me very happy!!! πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³
πŸ₯°πŸ’– So heartfelt & grateful.

No comments:

Post a Comment