Thursday 28 July 2022

PINA LAZARA, WHAT A HAPPY EGG😊πŸ₯š

Pina, what a happy egg! I was surprised the first time I saw her. I thought a healer would be serious and airy fairy, but Pina is cheerful, funny, straight to the point and very special. The sessions were super full on. As if she could think and feel what I felt and thought. Oh boy, oh boy, so much changes have happened since I've met her! I may finally/ allow myself to/ discover who I really am! My life of playfulness and exploring has begun, and I've started it together with Pina. What a collaboration. The sessions are comfortable, re-assuring, relaxing, but also "kinda crazy" and fun. Maybe this a vague description? Maybe, try for yourself and experience it.


Pina, wat een blei ei 😊πŸ₯š! 

De eerste keer dat ik haar zag was ik verrast. 

Ik dacht dat een healer serieus en zweverig was maar Pina is vrolijk, grappig, straight to the point en heel speciaal. De sessies waren voor mij super heftig. Alsof ze echt met me mee kon denken en voelen. En boy o boy zijn er veranderingen teweeg gebracht sinds ik er ben geweest. Ik mag eindelijk ontdekken van mijzelf wie ik ben. Het leven van spelen en ontdekken is begonnen en ik ben het samen met Pina begonnen. Wat een samenwerking. De sessies zijn comfortabel, geruststellend, relaxing, maar ook openbarend, gek en leuk. Is het misschien een vage omschrijving? Maybe maar probeer het zelf en ervaar het.

Dear Frans! Wow, what an amazing testimonial to read! Thank You so much for sharing! Sharing is caring. It makes me very happy that you've made positive changes to your life! And also inspiring for other people to read. I wish you all the happiness you so deserve! Pina x

Lieve Frans! Wauw wat een geweldige getuigenis om te lezen! Dank je om je ervaring te delen! Delen is geven om. Het maakt mij erg blij dat je positive veranderingen aan jouw leven hebt gemaakt! En het is ook inspirirend voor andere mensen om te lezen Ik wens je alle geluk dat je zo verdient! Pina x


                                                RE_POST SEPTEMBER 2020


No comments:

Post a Comment