Tuesday 26 July 2022

❤️ BERTIE & PINA ❤️

πŸ™πŸ»  "lieve Mensen... Ik kwam bij Pina doordat een lieve vriendin mijn zei," ga naar Pina toe!!"

Ik heb al heel lang schouder/nek problemen en mijn fysio vertelde mij dat het schouderkapsel van mijn schouder er niet goed in zit. Dat gaf mij problemen met mijn linker arm optillen en om mijn kleding aan te doen. Ik wilde ook heel graag weten waarom. Fysio hoe goed ook, bleef maar oefeningen geven en die verergerde alles. Ik was echt in een soort van paniek. 

Ik belde Pina op, dat was heel spannend voor mij. Pina stelde mij met al haar warmte meteen op mijn gemak. Ik werd ook direct blij!! Op naar Pina en op haar massagetafel, en door haar goede zorgen werd ik meteen op mijn gemak gebracht. Zoveel zorg healing van Pina gekregen. 

Ik heb veel gehuild en veel gelachen tegerlijkertijd πŸ’ž Echt het voelde zo goed en vertrouwt zooo bijzonder!! Mijn arm was al direct veel beter en na de tweede afspraak Amazing🌞🌞🌞🌞  Ik kon weer gewoon mijn jas aan doen. En zoveel echte warmte en liefde en lachen bij Pina  πŸ™πŸ»πŸ™πŸ»  

Ik zeg iedereen naar Pina toe asap!!! She is amazing en gezellig en zo goed voor de mensen  πŸ™πŸ»❤️❤️ !! Heb direct mijn Fysio verteld," yeahhhh jaja het is zo bijzonder. Pina kreeg meer voor elkaar dan hoe goed ook de fysio. En daar ben ik zoo blij en dankbaar voor!!! Een lieve Groet Bertie. Hoop Pina dat dit  je blog verblijdt ieder woord 1000 x meer gemeend❤️❤️❤️🌻🌻🌻🌻."


Lieve Bertie, wat een schat van een mens ben je! Ik ben zo blij dat je pijn zo snel verminderd is en je weer lekker je ding kan doen!!! Nog 1 sessie en dan ben je weer helemaal goed! Ik zie je gauw. Dank je voor al je lieve woorden! Daar word ik ook helemaal blij van! Jij maakt mij ook aan het lachen. Liefs Pina

Google translate 

No comments:

Post a Comment