Thursday 11 March 2021

MIJN BOEK IS VANAF VANDAAG TE BESTELLEN IN ELKE NEDERLANDSE BOEKWINKEL 😊

Vandaag komt mijn lang gekoesterde droom in vervulling met het uitgeven van mijn eerste Nederlandse boek, ‘Liefde is de Essentie van de Zielen Cocon’, 

vertaling van 'Love is the Essence of the Soul Chrysalis'.

Die droom is na vele maanden van hard werken met Uitgeverij Boekscout en mijn fantastische correctors, nu eindelijk werkelijkheid geworden. Ik kijk daarom ook erg uit naar het verschijnen van het boek. πŸ˜Š



Mijn plaatselijke Bruna is op de Grote Krocht 18. 2042 LW. 

Klik de link   https://bruna-zandvoort.nl/

Waar ook jij jouw boek makkelijk kunt bestellen 

met de titel en ISBN nummer: 9789464311389

Behalve in Zandvoort werk ik ook in Amsterdam in de Roos en zij hebben ook een geweldige boekwinkel waar het vanaf nu verkrijgbaar is. https://www.roos.nl/

Of bij Boekscout zelf  https://www.boekscout.nl/shop2/boek.php?bid=11353


                                          'LIEFDE IS DE ESSENTIE VAN DE ZIELENCOCON'

                                             VALT ONDER DE CATEGORY: SPIRITUALITEIT



😊 SHOP LOCAL 😊

                                               SPECIALE DANK AAN BRUNA ZANDVOORT 

                                                 EN STICHTING DE ROOS AMSTERDAM

                                    OM HET IN JULLIE WINKEL VERKRIJGBAAR TE MAKEN.

                                DANK AAN IEDEREEN VOOR DE INTERESSE IN MIJN BOEK

                EN UITGEVERIJ BOEKSCOUT VOOR HUN VERTROUWEN IN MIJN BOEK, PINA


No comments:

Post a Comment