Friday 30 September 2022

NOT GIVING LOVE IS WHAT HURTS

Lieve bijzondere prachtige Pina, 



Ik wens jou ook alle moois en magisch toe voor het nieuwe jaar!

En dat er veel mensen door jouw gave weer de kracht krijgen
om hun leven vol liefde en in positiviteit voort te zetten. 

Zoveel mensen hebben dat extra duwtje nodig
om hun eigen kracht weer te voelen.

Ik heb zelf ook al zoveel stappen gezet. 

En door eerlijk te blijven naar mijn eigen gevoel en dat ook uit te spreken,
motiveer ik ook weer andere mensen om dat te doen. 

Angst is een slechte raadgever.

Ik kan je nooit genoeg bedanken voor het hervinden
van mijn liefdeskracht voor mezelf.

En nu kan ik ook weer mijn liefde verspreiden in de wereld.



*******************************************

Dear special beauty-full Pina.


I too wish you all the beauty and magic for the new year!

And that through your gift a lot of people will regain
their strength to continue to live a life
filled with love and positivity.

So many people need that extra push
to feel their own strength again.

I've made a lot of steps towards this myself.



And to stay true to my own feelings,
and to express them, I also 
motivate others to do the same.



Fear is a bad teacher.



I can never thank you enough for helping me,
to rediscover my self-love power.


And now I can also share my own love again into the world. K.L
























I wish you a wonderful year 2019, keep doing the good you are doing to so many people! B.V

RE-POST 2018/2019 

No comments:

Post a Comment