Friday 30 October 2020

YES K, STILL GOING STRONG

 Hi Pina. Hoe is het met je? Still going strong? 😊 

Ik wou je nog even zeggen dat ik nog steeds erg dankbaar ben voor de ommekeer die jij teweeg hebt gebracht door de healings. Het gaat eigenlijk steeds beter met me. Ik voel me echt lichter en vrijer. Niet altijd natuurlijk maar overall wel. Door je boek ben ik ook geïnteresseerd geraakt in Louise Hay. Heb nu net haar boek uit” Heal your Live. Ik heb er heel veel aan.

 

Met mijn sinussen gaat het ook nog steeds prima , net als voor die chronische ontsteking. Het is weer vrij in de holtes. Ik ben twee weken geleden nog bij de KNO arts geweest omdat ik nog steeds op de wachtlijst stond voor een operatie. Er is weer een CT scan gemaakt en voila het blijkt nu dat de zwelling /snot enz in alle holtes weg is. Hoe mooi. 


Ga me nu echt niet meer laten opereren en dat bevestigde de KNO arts ook.

 

 Ik hoop het allerbeste voor jou. Groeten K




Wauw! Wauw! Wauw, K! Wat een geweldig nieuws! En dat na 2 sessies!! Van een lange tijd van pijn en op de lijst te staan voor een operatie, naar dit! Ik ben nog steeds elke keer weer overwhelmed van de resultaten! Ik ben je zo dankbaar voor je vertrouwen in mijn werk EN degene die jou naar mij toe heeft verwezen! Teamwork all the way!


         Heel veel liefs en ook jij het allerbeste! Liefs Pina.



No comments:

Post a Comment